Pages

ExAM!!

                                                         akibat terlalu stdy + main game!


sekarang ni minggu exam dua paper dah abis tngal dua lg paper menanti dengan penuh riang dan gembira..PKE dan BMM number kod pn aku lupa..cish!..orang lain sibuk belajar aku pula sibuk dengan hal sendiri game + cinta "UP" + duit + malas = RAMPAGE!!!


xpla tiap org ada cara lain untuk stdy dan bagi aku plak ada cara sndiri untuk stdy so terpulang la untuk individu itu mau stdy dengan cara msing2..kn2?..heeeeeeee~

dengan adanya kawan ku yg sgt memahami yg sering melawat aku dan zul d blik 205 paras 2 asrama jati..kami tersgt senang dan berbesar hati menerima kmu smua..haha!..tetapi pengaruh yang anda bawa untuk membawa kmi bermain Dota sgt tidak mampu untuk kmi menolaknya walaupn paper hanya di hujung corner(credit to corner d Lido)...terutamanya saudara MUS! dan Balanar!..hahaha

ni ada tips untuk mengurangkan rasa stress bila mau belajar :
Langkah-langkah belajar efektif adalah mengetahui
  • diri sendiri
  • kemampuan belajar anda
  • proces yang berhasil anda gunakan, dan diperlukan
  • minat, dan pengetahuan atas mata pelajaran anda inginkan
credit : http://www.studygs.net/indon/metacog.htm

P/S : aku lapar tapi xda makanan yang mau di makan!! thx to my rumate yang sgt ku cintai Zul Anizan AkA YapheTS..haha

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

1 Response to "ExAM!!"

  1. Anonymous Says:
    November 9, 2010 at 10:16 PM

    blog anda sangat istimewa..hurm..dan berseri seperti orang baru lepas kawen..UP kan saja selalu ya~ ;)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...