Pages

Ada Apa Dengan Game?!!

Begini la rupa Mus bila kalah dalam Dota XD!
                                             

         Tadi zul ada memberi cadangan untuk aku post pasal game...terus terang aku ckp aku bkn la seorang yang sgt addict dalam bermain game ni..aku main game just setakat install main2 jak pastu bosan memg kejap jak aku main kecuali game tu memg aku minat..hanya satu game jak yg aku main smpai skg n smpai la bila2 iaitu DOTA!..hehe walaupun aku tidak la se Pro YapheTS or Yamateh tp aku jgk tidak la se Noob c balanar dan c Mus!..hahaha

         kalu mau cerita sal mcm mana aku boleh terjebak ke dalam game ni memg sangat panjang..game ni aku dh main hampir dua tahun dh..game ni diperkenal kan oleh saudara Highry @ abg blogger @ abg settercrazy..haha!..kepada kmi sewaktu brada dalam ppismp lg..1st memg la aku benci btl org yg main game ni..cm apa jak pukul2 creep jln2 mcm xda kerja lain aku tgk..then aku pn bermimpi dan dtg seorang lelaki yg menyuruhku cuba game ni "UP"..haha maka dengan itu la hati ku terdetik untuk mencuba game ni dengan dibantu oleh c highry mengajar ku dengan penuh rasa sabar dan cekal...

         dan sejak dari hari itu la aku sentiasa bermain game ni walaupun ada bnyk suka dan duka sewaktu bermain bersama rakan tercinta...di tambah lg dengan c "Dia" yang tidak memahami jiwa seorang pemain dota haha!...



       sekarang kami dh ada team sendiri la kunun sb dh terlalu lama main bersama jadi apa slhnya kmi tubuhkan satu team kn??..cuba nasib n 4 fun only bh..nama team kami yg pertama ada lah HoD ( Heart Of Dota aiseh!) dan telah ditukarkan kepada Hd (High Definition) semenjak Messi menjadi icon untuk astro in HD!!..ni adalah antara Roaster team aku skg :-

HighDef|FuCkezR (Captain)

Role : Carry
Favorite item : Potion dan Healing salve
Quote : "nafsuku untuk membunuh jooo"
Hero : Meepo dan NaiX














HighDef|-Neo-

Role : Semi Carry @ Ganker
Favorite Item : Tango
Quote : "rusak speaker saa"
Hero : ShadowFiend (SF)













HighDef|-s4t-

Role : Ganker @ Carry
Favorite Item : ironwood branch
Quote : "shit oo c anu"
Hero :  morphling













HighDef|-Emo Rangers-

Role : suport
Favorite Item : chicks
Quote : " gogo emo rangers"
Hero : Venomancer













HighDef|CrunX!

Role : suport
Favorite Item : Sentry ward dan Observe Ward
Quote : " balanar ko stun cepat bh! "
Hero : Rylai













HighDef|PaRa2 SakuRa

Role : Ganker
Favorite Item : Bot dan Glove of Haste
Quote " erk..hurm..erk"
Hero : Techies













tidak juga dilupakan kepada MUS, BALANAR, O2JAM, APIN dan lain2 yg tidak disebut nama d sni mungkin aku lupa...hehe

P/S : kami semua budak baru belajar kalu ada slh dan silap jgn di ckp noob..hahaha...kmi akan sentiasa berlatih walaupn lagging menjadi masalah kepada kami "UP"....wakakaka




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Ada Apa Dengan Game?!!"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...